قدس آنلاین - يزد- فرمانده انتظامي شهرستان يزد گفت: ماموران کلانتري ۱۶ امامشهر، سارق ۱۵۰ ميليون ريالي گاوصندوق پمپ گاز را در کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب به سرقت شناسايي و دستگير کردند.

دستگيري سارق گاوصندوق "پمپ گاز" کمتر از ۲ ساعت

 به گزارش قدس آنلاین از يزد ،سرهنگ "منوچهرنصيري" در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در ساعت 7 صبح روز گذشته بود که خبر سرقت گاوصندوق يکي از پمپ هاي گاز شهر يزد از طريق تماس تلفني 110 دريافت و بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به حساسيت اين موضوع رسيدگي به پرونده به شخص رئيس کلانتري ارجاع داده شد و تحقيقات پليسي در خصوص اين سرقت آغاز شد.

نصيري تصریح کرد: ماموران پليس به بازنگري دوربين هاي مداربسته پرداخته و متوجه شدند که در زمان سرقت دوربين هاي مداربسته جايگاه نيز خاموش بوده است.

وي خاطرنشان ساخت : مسئول شيفت شب جايگاه از بروز اين مسئله اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: "من شب گذشته به استراحت مشغول بودم و از قطع شدن دوربين ها هيچ اطلاعي ندارم."

سرهنگ نصيري ادامه داد: ماموران کلانتري در ادامه تحقيقات خود متوجه شدند که يکي از کارگران شيفت جايگاه براي آموزش شيفت بعد از خود به اين محل و نزديکي دوربين ها رفت و آمد داشته است که به همين منظور تحقيقات پليسي از او نيز آغاز شد.

فرمانده انتظامي شهرستان گفت : اين فرد نيز در خصوص سرقت اظهار بي اطلاعي کرد اما با توجه به صحبت هاي ضد و نقيض او ماموران پليس بازجويي فني و پليسي را آغاز کرده و متهم به ناچار لب به اعتراف گشود.

وي ضمن اشاره به اعتراف سارق در کمتر از دو ساعت پس از ارتکاب به سرقت افزود: متهم 20 ساله در بازجويي هاي خود گفت: "با توجه به اينکه شيفت بعد از من تازه کار بود من دوربين هاي جايگاه را خاموش کردم و در لحظه اي که همکارم مشغول استراحت بود گاو صندوق، حاوي 15 ميليون تومان وجه نقد را داخل خودرو گذاشته و از محل متواري شدم".

اين مقام انتظامي تصریح کرد: طي هماهنگي انجام شده با مقام قضائي گاوصندوق سرقتي از مخفيگاه متهم کشف و به مالباخته تحويل و متهم براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.