قدس آنلاین:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار خانوار از مددجویان استان از بیمه خدمات درمانی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی ۱۷ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی از بیمه درمانی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، عباس اهرابی از بهره‌مندی چهار هزار و 98 مجری طرح اشتغال از خدمات بیمه تأمین اجتماعی و بازنشستگی خبر داد و اظهار داشت: بیش از 18 هزار طرح اشتغال فعال در سطح استان وجود دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی 6 هزار و 317 خانوار از مزایای بیمه اجتماعی گفت: اکنون دو هزار و 219 زن سرپرست خانوار از مزایای بیمه اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه این نهاد حمایتی 111 بیمار خاص را زیرپوشش دارد اظهار داشت: از این تعداد 22 نفر بیمار دیالیزی هستند که نیاز به پیوند کلیه دارند.

وی هزینه پیوند هر کلیه را 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بیماران برای تأمین این هزینه‌ها نیازمند توجه خیران هستند.

وی خاطرنشان کرد: درمجموع اعتبار موردنیاز برای انجام عمل پیوند کلیه برای این افراد، سه میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

اهرابی درباره نیازهای بیماران تحت پوشش کمیته امداد استان اظهار داشت: این نیازها شامل تأمین 177 تخت، 101 عدد تشک و 100 عدد دستگاه اکسیژن ساز است که از لوازم ضروری برای این بیماران به شمار می‌رود

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.