قدس آنلاین- لرستان: استاندار لرستان از برنامه ریزی برای کاهش ۱۰ درصدی تلفات تصادفات جاده ای برون شهری و و درون شهری رانندگی در ایام نوروز خبر داد .

اجرای راهکارهایی جهت کاهش ۱۰درصدی تصادفات لرستان در نوروز ۹۵

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، استاندار لرستان در جلسه کارگروه حمل و نقل و ایمنی سوانح رانندگی  گفت: طبیعتا راه کار هایی هم برای این موضوع مطرح شده است که پلیس دستگاه متولی برنامه هارا اعلام و به اجرا در خواهد آورد.

 هوشنگ بازوند با اشاره به 15خودرو جهت کنترل نامحسوس جادها، اظهار داشت: محور هایی اصلی استان لرستان در ایام نوروز از  25 اسفند تا 15 فروردین 95 با دوربین ها و خودرو های نامحسوس کاملا تحت کنترلقرار خواهند گرفت وی در ادامه  افزود:همچنین در جاده ها جهت کاهش تصادفات باید تابلوهایی جهت هشدار نصب شوند.

استاندار لرستان تصریح کرد: در بحث ایمنی راه ها، جاده ها ، گاردریل ها وهمچنین پل هایی که از ایمنی لازم برخوردار نیستند راه  وشهر سازی باید نسبت به این کار اقدام کند.بازوند با اشاره به ایمن بودن جاده ها گفت: محورهای پر حادثه شناسایی ودر این محور ها تدابیر لازم جهت کنترل تصادفات صورت خواهد گرفت.

 وی تاکید کرد:در بحث سرعت رانندگان پلیس بایدحضور خود را دو چندان کند و شرایطی رابه وجود بیاورد که سرعت را کنترل کند و چنانچه رانندگانی تخلف کردند در این ایام ماشین ها متوقف و خودرو ها تا بعد از تعطیلات در پارکینگ بماند.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال در رابطه با سفرهای نوروزی «نوروزی شاد با سفر ایمن» تعریف شده است، گفت: همه دستگاه ها باید برای تحقق این شعار همکاری کنند تا شاهد کاهش تلفات تصادفات در ایام نوروز باشیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.