قدس آنلاین:با تلاش سبزپوشان پلیس آگاهی استان اصفهان قاتل جوان ۱۸ ساله ای که روز گذشته در جریان یک درگیری در خیابان شیخ بهایی، یک فروشنده تلفن همراه را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، در کمتر از هشت ساعت دستگیر شد

دستگیری قاتل جوان ۲۹ ساله در کمتر از۸ ساعت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ما افزود:  حدود ساعت 15 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 19 اسفندماه سال جاری، جوانی 18 ساله ای به نام حسین. الف به یکی از مغازه‌های موبایل فروشی در خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای شیخ بهایی (موبایل باران) مراجعه کرد و پس بررسی چند گوشی موبایل، قصد خرید آنها را داشت.
سرهنگ ستار خسروی افزود: مشتری برای پرداخت مبلغ کالا، کارت بانکی خود را در دستگاه POS مغازه کشید اما کارت، فاقد موجودی بود و همین مساله باعث درگیری میان فروشنده که جوانی ۲۹ ساله به نام "احسان نصوحی" و حسین شد.
وی تصریح کرد: درجریان این درگیری حسین با چاقو ضربه‌ای به گردن احسان زد و شاهرگ وی را قطع کردو هنگامی که مقتول بر زمین افتاد ،حسین از ترس پا به فرار گذاشت.
سرهنگ خسروی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه سختکوشان پلیس آگاهی استان اصفهان ، قاتل در کمتر از هشت ساعت پس از وقوع قتل، هنگامی که از ترمینال صفه قصد خروج از اصفهان را داشت، دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه چهار تیم ویژه، مسوول پیگیری این پرونده قتل شده بودند، اظهار کرد: قاتل، اهلِ یکی از استان‌های همجوار اصفهان بود و بنا به اظهارات خودش سه روز پیش برای تفریح به اصفهان آمده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ددد IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    7 0
    واقعا باید این ادم ها به ادام محکوم شوند
  • اااا IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    2 7
    نه واسه کسی که هنوز خوب وبدوتشخیص نمیده اعدام قانون خوبی نیست.ماننداین جوان ۱۸.امیدوارم بخشیده بشه.چون هنوز بچه هست وبیشک ندانسته این کارو کرده.
  • Nafas IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    4 0
    خدا من ایشون همکلاسی من بودن خیلی پسر آروم و خوبی بود رشتشون معماری بود .کسی که اینکارو کرده باید اعدام بشه اگه آدم درستی بود برای چی باید چاقو همراهش باشه یه دزد عوضی بوده باید وجودش از روی زمین پاک بشه
  • و؟ IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    1 0
    خدایی من این پسرومیشناسم اصلااهل دعوانبود تا اینکه چاقو پیشش باشه ؟؟؟؟واقعابعیده