قدس آنلاین/همدان: ۲۶۴ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری با ۴۳۰ نفر نیرو به صورت شیفتی در راهدارخانه‌ها حاضر شده و به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

۲۶ پایگاه راهداری استان همدان در ایام نوروز ۹۵ به مسافران ، خدمات رسانی می کنند.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ رودباری مدیرکل مسکن ، راه وشهرسازی با اعلام مطلب فوق افزود:  اداره کل راه و شهرسازی همدان یگان امداد خود را در ایام نوروز فعال نموده و پنج گروه امداد تعمیراتی در محورهای همدان به ساوه ، همدان به آوج ، همدان به اسدآباد ، همدان به سنندج و همدان به ملایر مستقر هستند که در صورت نیاز به مسافران و خودروهایی که دچار نقص فنی شوند به صورت رایگان خدمات ارائه خواهند داد.
وی با بیان اینکه آماده‌سازی راه‌های استان همدان برای نوروز 95 از هفته‌های قبل آغاز شده است گفت : یکی از اقدامات راه و شهرسازی انجام خط کشی راههای استان همدان است که تاکنون 2 هزار کیلومتر از راه‌های این استان خط کشی شده و تا پایان سال نیز 500 کیلومتر باقی مانده خط کشی خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر اینکه شرایطی فراهم شده تا مسافران در راهدارخانه‌ها استراحت کنند تصریح کرد : در صورت تغییر وضعیت آب و هوا آمادگی لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی فراهم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.