قدس آنلاین/بجنورد: عضو کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه ۹۵، از قسطی شدن خرید خدمت سربازی برای مشمولان با غیبت ۹ ساله خبر داد و گفت: بر این اساس هیچ افزایش مبلغی برای خرید غیبت صورت نمی‌گیرد.

خرید خدمت سربازی با غیبت ۹ ساله قسطی می‌شود

موسی‌الرضا ثروتی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب در کمیسیون تلفیق بودجه 95 افزود: دولت در لایحه بودجه پیشنهاد خرید خدمت سربازی برای مشمولان با غیبت پنج ساله را مطرح کرده بود که ستاد کل نیروهای مسلح با آن مخالفت کرده و تأکید داشتند، تنها مشمولانی که امسال دارای هشت سال غیبت بودند و در سال 95 وارد سال نهم غیبت خود می‌شوند، امکان خرید خدمت خود را دارند.
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس ادامه داد: نمایندگان کمیسیون تلفیق درنهایت با پیشنهاد دولت مخالفت کرده و مصوب کردند تا مشمولان با هشت سال غیبت که در سال 95 وارد سال نهم غیبت خود می‌شوند، بتوانند از تسهیلات فروش خدمت سربازی بهره‌مند شوند.
وی، با بیان اینکه قرار بود مبالغ جریمه‌ها نیز 10 درصد افزایش یابد، اما مورد تصویب واقع نشد، تصریح کرد: بر این اساس قرار شد، میزان دریافت جریمه‌ها، با همان مبالغ قبلی صورت گیرد وهیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 95 گفت: از دیگر تسهیلاتی که با هماهنگی نیروهای مسلح در کمیسیون به تصویب رسید، اقساطی شدن مبلغ جریمه‌های سربازی بود که در صورت تصویب مجلس، سال آینده خرید خدمت سربازی مشمولان با غیبت 9 ساله قسطی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد خان IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    اخه مگه میشه اقساط یک ساله اون بدبختی که نداره یه جابده که نمیتونه ماهی یکی دو میلیون قسط بده این مشمول با این همه سال غیبت زن بچه داره و اجاره خونه هم داره ماهی چقدر در میاره که تازه کم کمش یکی دو میلیون قسط بده واقعا هدف کمک به قشر ضعیفه و میخواید کمک کنید که این طرح برای همه باشه ضعیف و پولدار بعید میدانم