معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: المان‌های شهری از لحاظ زیبایی‌شناسی باید یک ارزش افزوده برای شهر ایجاد کنند.

المان‌های شهری از لحاظ زیبایی‌شناسی باید یک ارزش افزوده برای شهر ایجاد کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  فارس، وحید جلیلی در جریان بازدید شهردار مشهد از روند ساخت المان‌های نوروزی اظهار کرد: المان‌های شهری از لحاظ زیبایی‌شناسی باید یک ارزش افزوده برای شهر ایجاد کند و همچنین استانداردهای لازم را در عرصه‌های مختلف داشته باشد.
وی افزود: با این حال باید این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد که وقتی این المان‌ها در شهر نصب می‌شوند، نسبتی مناسب را با منطقه نصب شده داشته باشند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد با اشاره به المانی که در میدان احمدآباد مشهد نصب شده است، تصریح کرد: این المان فرزندی را نشان می‌دهد که مادر پیر خود را به دوش کشیده و همین نشان، سبب ایجاد احساس عاطفی در کنار عناصر زیبایی شناختی و فنی شده است.
وی با اشاره به رویکرد ویژه‌ای که معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در این حوزه داشته است، یادآور شد: در این زمینه مسیر بسیار بلندی را برای افق‌های ایده‌آل داریم که امید می‌رود به نتایج لازم برسیم.
جلیلی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جانمایی المان‌های نوروز 95 گفت: در صورت جانمایی مناسب المان‌ها، ارتباط گرفتن این کارهای هنری با مردم را از دست می‌دهیم و باید در این زمینه توجه جدی صورت می‌گرفت که به لطف خدا انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: همکاران رسانه‌ای ما نیز می‌توانند با دقت نظر و پوشش مناسب در اجرای بهتر این کار نقش مهمی ایفا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.