رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مصوبه دولت درباره فوق‌العاده شغلی که قرار است از ابتدای سال ۹۵ پرداخت شود، همه کارمندان را پوشش نمی‌دهد و شامل برخی از دستگاه‌ها نمی‌شود.

مصوبه پرداخت فوق‌العاده شغل شامل همه کارمندان نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر،غلامرضا تاجگردون در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما درباره مصوبه دولت در زمینه یکسان‌سازی حقوق کارمندان گفت: براساس این مصوبه فوق‌العاده شغل را با موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را می‌توان به برخی از دستگاه‌ها پرداخت کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی که عمدتاً ستادی بودند، از این فوق‌العاده شغل در سال ۹۴ استفاده کردند اما بیشتر دستگاه‌ها که در شهرستان‌ها خدمت می‌کنند از آن محروم ماندند. البته دولت می تواند از محل تنخواه، این فوق‌العاده شغل را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: به مشمولان این مصوبه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد متناسب با رده شغلی و حقوقی کارمندان به حقوق آنها اضافه می شود. البته متناسب با تحصیلات و سابقه کار، فوق‌العاده شغل کارمند تعریف می‌شود و این قانون مقرر می‌دارد که برای مشاغل خاصی، این فوق‌العاده شغل جاری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کمال IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    حتمابه کارمندهایی که حقوق بیشتری دارند تعلق میگیرد
  • مهدی IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    با سلام همش چرت میگین اصلا مدرک را ملاک ندادین فوق دیپلم با ارشد فرقی نداره همه 1300 هستن