معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی به‌برکت مجاهدت‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری، روحانیت و شهدا توانسته انسان‌های تشنه حقیقت را با خود همراه کند و دشمن با ترفندهای مختلف به‌دنبال ضربه‌زدن و نفوذ است.

دشمن با ترفندهای مختلف به‌دنبال ضربه‌زدن و نفوذ است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سرلشگر پاسدار مصطفی ایزدی در نخستین یادواره فرماندهان و 432 شهید غرب و شمال‌غرب استان زنجان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: بزرگداشت شهیدان بزرگداشت ارزش‌های متعالی است که آنان در راهش خونشان را نثار کردند.
وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) در راه ولایت و اعتلای حق مجاهدت کردند ابراز کرد: ایشان نماد دفاع از ولایت بودند و عاقبت جان پاکشان را در این راه نثار و طوری عمل کردند این حرکت در طول قرن‌ها تداوم داشته باشد.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی(ص) به‌دنبال قرار گرفتن انسان در طریق فلاح است تصریح کرد: در زندگی 250ساله ائمه اطهار(ع) این مسیر را مشاهده می‌کنیم که رنج‌ها و مصیبت‌هایی را برای اعتلای کلمه "لا إله إلا الله و محمد رسول الله" متحمل می‌شوند.
وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی تداوم حرکت پیامبر(ص) در فرو ریختن کاخ جباران است عنوان کرد: انقلاب تدوام ارزش‌ها است و انصار آن در صحنه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف ولایت جانفشانی کردند.
ایزدی با گرامیداشت یاد شهیدانی که در کردستان به فیض شهادت نایل شده‌اند، گفت: مسیری که رزمندگان ما طی کردند همان مسیری است که شهدای کربلای معلی طی کرده بودند.
وی با تذکر اینکه راه انقلاب راه عبادت و معنویت است خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اجر جهاد شهادت بوده و این مسیری است که شهدای ما طی کردند.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهدا به وظیفه خود عمل کرده و راه فلاح و رستگاری را طی کردند، افزود: به‌خاطر همین امروز می‌بینیم که ندای جمهوری اسلامی ایران به گوش آزادی‌خواهان عالم رسیده است.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به‌برکت مجاهدت‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری، روحانیت و شهداء توانسته است انسان‌های تشنه حقیقت را با خود همراه کند، روزی در تهران با منافقین مشکل داشت ولی امروز این ترکیب مقدس امنیت را به منطقه به ارمغان آورده است.
ایزدی با بیان "در دفاع مقدس صحنه‌هایی را می‌بینیم که یادآور مجاهدت‌های صدر اسلام است" اظهار داشت: این مسیر با ایثار و تلاش پیش رفته و توانسته مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند.
وی با اعلام "ما پیروزهای زیادی داشتیم" ابراز کرد: اگر در فلسطین، لبنان و سوریه این حرکت ایجاد شده به‌برکت مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و خون‌های پاک آنها است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اظهار اینکه شهدا هر یک آمدند و خط پیروزی را به پیش بردند تصریح کرد: ما به پیش رفتیم ولی دشمن نیز در تلاش است و ترفندهای مختلفی را استفاده می‌کند.
وی با بیان اینکه عقبه داعش استکبار جهانی است، گفت: دشمن امروز مانند دوران تاریخی گذشته با استفاده از عواملی که شستشوی مغزی شده‌اند جنگ نیابتی را به راه انداخته است.
ایزدی با تذکر اینکه دشمن در داخل کشور نیز به‌دنبال به راه‌انداختن جنگ نیابتی داخلی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حال مبارزه با دشمنان خونخوار خود است.
وی با تأکید بر اینکه دشمن امروز در عرصه‌های مختلف مدیریتی، ساختاری و غیره به‌دنبال نفوذ است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که انقلاب اسلامی به پیش رفته پیچیدگی‌های نبرد نیز بیشتر شده است.
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه جایگاه و مکان هر شخص امتحان و مسئولیت اوست، تأکید کرد: مسیری که امام راحل مشخص کردند و مقام معظم رهبری نیز آن را با تدبیر تداوم می‌دهند به پیش برده و راه سعادت را به بشریت هدیه بدهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.