نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه شبکه های ماهواره ای فلسطینی را تهدید کرد که در صورت پخش برنامه های ضد صهیونیستی تعطیل خواهند شد.

 تهدید نتانیاهو به تعطیلی شبکه های ماهواره ای فلسطینی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه از بیت المقدس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه وزرای رژیم صهیونیستی با اشاره به اقدام اخیر مقامات صهیونیستی در بستن شبکه ماهواره ای فلسطین الیوم در کرانه باختری گفت: ما با شبکه های ماهواره ای فلسطینی که مردم را به آنچه که به گفته او قتل اسرائیلی ها تشویق می کنند، برخورد خواهیم کرد.
وی پیشتر از مقامات فرانسوی خواسته بود تا پخش برنامه های شبکه ماهواره ای الاقصی از ماهواره فرانسوی «یوتل ست» را متوقف کند.
جمعه هفته گذشته نیز شبکه ماهواره ای الاقصی اعلام کرد که پخش برنامه های این شبکه از ماهواره «یوتل ست» قطع شده است.
جمعه گذشته همچنین شمار زیادی از نیروهای رژیم صهیونیستی مجهز به تجهیزات سنگین نظامی و جرثقیل٬ به دفتر شبکه ماهواره ای فلسطین الیوم در شهر البیره و ساختمان شرکت «ترانس میدیا» که به این شبکه خدمات فنی ارائه می کند، حمله ٬ تجهیزات آن را مصادره و دفتر این شبکه را تعطیل کردند.
این اقدام مقامات رژیم صهیونیستی در راستای سانسور خبری و عدم آگاهی افکار عمومی جهان از جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام گرفته است.
مناطق مختلف سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری و بیت المقدس از اوایل مهرماه جاری شاهد موج جدیدی از مقاومت فلسطینیان علیه این رژیم است که به انتفاضه قدس معروف شده است.
«انجمن ملی خانواده های شهدای فسلطینی» روز پنجشنبه هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که از زمان شروع انتفاضه قدس در اوایل اکتبر (اوایل مهرماه) گذشته تا کنون، 200 فلسطینی به شهادت رسیده اند.
اتحادیه روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطین در واکنش به این حمله٬ با صدور بیانیه ای اقدام رژیم صهیونیستی در بستن شبکه فلسطین الیوم را محکوم کرده و آن را ادامه جنایت های روشمند و پیاپی این رژیم در حق خبرنگاران و رسانه های فلسطینی دانست.
بسیاری از مقامات و رسانه های منطقه این اقدام مقامات رژیم صهیونیستی را در بستن شبکه های ماهواره ای فلسطینی محکوم کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.