عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: توان دفاعی کشور به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست و به هیچ کشوری اجازه داده نخواهد شد درباره امنیت ملی و اقتدار دفاعی کشورمان دخالت کند.

توان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست/ لحظه‌ای در پیشبرد امور دفاعی‌ صبر نخواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه مقامات غربی درباره آزمایش‌های موشکی ایران گفت: موضع قاطع جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای این بوده که حوزه موشکی و به‌طور کلی حوزه توان دفاعی کشور به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست و به هیچ کشوری اجازه داده نخواهد شد درباره امنیت ملی و اقتدار دفاعی کشور دخالت کند.

وی تصریح کرد: بعد از اینکه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل صادر شد ایران اعلام کرد به هیچ عنوان بند مربط به محدودیت‌های موشکی را نمی‌پذیرد و امروز نیز کشورهای مستکبر و زورگو که به‌دنبال انفعال ایران هستند باید بدانند ایران امنیت ملی خود را در شرایطی که به‌صورت مرتب از سوی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی تهدید می‌شود، به مصالحه نخواهد گذاشت.

نقوی حسینی با تأکید بر "در حوزه امنیتی و دفاعی هیچ محدودیتی را نخواهیم پذیرفت" خاطرنشان کرد: دفاع از کشور حق ما است و کشورهایی که از ارجاع پرونده آزمایش موشکی ایران به شورای امنیت صحبت می‌کنند باید بدانند ما لحظه‌ای در پیشبرد امور دفاعی‌مان صبر نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری و وزیر خارجه که به‌جای پرداختن به مشکلات اساسی کشور درباره برخی موضوعات داخلی چند بار اعلام موضع می‌کنند، باید قاطعانه پاسخ رفتار گستاخانه غربی‌ها را بدهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.