یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد تهدید به کناره گیری کردن از لیگ قهرمانان آسیا و دیگر رقابت های بزرگ، تصیمم درستی نیست و این اتفاق به سود فوتبال ایران خواهد بود.

  تغییر موضع سعودی‌ها: کناره‌گیری ما به سود ایران تمام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،‌کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز جواب نهایی خود را درباره اختلاف فوتبالی ایران با عربستان اعلام نکرده است. سعودی ها اصرار دارند بازی در کشور ثالث برگزار شود. در غیر این صورت از لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری خواهند کرد

عماد الصقیر که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال عربستان است، تاکید کرده کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا و دیگر رقابت ها به سود ایران است و نباید فدراسیون فوتبال عربستان چنین موضع گیری های را بر زبان آورد.

او در گفت و گویی که با الریاضیه داشت، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال عربستان نباید به نامه نگاری به AFC اکتفا کند بلکه باید نشست خصوصی با شیخ سلمان و دیگر اعضای کمیته برگزاری رقابت ها داشته باشد. باید هرچه سریعتر این موضوع را حل کنیم چون این احتمال بسیار زیاد است که ایران با عربستان در انتخابی جام جهانی همگروه شود. نباید اجازه دهیم که با هم در یک گروه قرار گیریم.

این نامزد ریاست فدراسیون فوتبال عربستان ادامه داد: عربستان یکی از تیم های پر افتخار آسیا در زمینه صعود به جام جهانی است و کناره‌گیری ما از این رقابت به بهانه ایران، تنها به سود آنها خواهد بود. فدراسیون فوتبال عربستان باید با دیگر کشورهای عربی نشست برگزار کند تا در صورت مخالفت AFC موضع گیری واحدی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.