عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی از سیاستگذاران حرکت‌های انقلابی در استان خراسان بود.

آیت‌الله طبسی از سیاست‌گذاران حرکت‌های انقلابی در استان خراسان بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدرضا محسنی‌ثانی ظهر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت رحلت آیت‌الله واعظ طبسی اظهار داشت: این عالم جلیل‌القدر واقعاً تمام شئونات اسلامی را در عمل پیاده کرده و عالم عامل بودند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ایشان را برادری عزیز برای خود می‌دانستند، تصریح کرد: با وجود اینکه ایشان از مقام معظم رهبری بزر‌گ‌تر بودند اما مانند سربازی تابع ولایت در کنار ایشان قرار داشتند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی خود را مرید رهبری عزیز انقلاب می‌دانستند، گفت: آیت‌الله واعظ طبسی همواره در چارچوب قانون، اصول انقلاب اسلامی و اسلام گام برداشتند.
وی با اشاره به اینکه آیت‌الله واعظ طبسی رابطه صمیمی و بسیار خوبی با مقام معظم رهبری داشتند، افزود: رهبری معظم انقلاب به این عالم لقب یار صدیق انقلاب و برادری دلسوز را دادند که نشان از عمق روابط این بزرگواران است.
عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به تأثیرگذاری شخصیت نواب صفوی در شخصیت آیت‌الله واعظ‌طبسی، گفت: این عالم جلیل‌القدر نقطه اتکا و حل بسیاری از مشکلات بودند. ایشان در طول سال‌های مبارزه مدت زیادی را در زندان بوده و شکنجه شدند، اما با این وجود خدمت به انقلاب و پیروزی اسلام را یک تکلیف می‌دانستند.
وی بیان اینکه امروز سبک مدیریتی آیت‌الله واعظ طبسی به‌عنوان یک فرهنگ مطرح شده است، افزود: یکی از مهم‌ترین ابعاد این سبک مدیریتی جایگزینی فرهنگ معماری رضوی به جای فرهنگ معماری غربی در بین اماکن مقدس و مذهبی ما است.
محسنی‌ثانی با اشاره به اینکه آیت‌الله واعظ طبسی تبلور کامل مدیریت به سبک اسلامی است، یادآور شد: آیت‌الله طبسی به درستی در مسیر و چارچوب انقلاب قدم برداشت و توانست به خوبی به وظایفی که امام (ره) و رهبری انقلاب بر دوش ایشان گذاشته بودند، عمل کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.