مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری درنشست اتاق فکر جــشنواره تــولید کــتاب رضـوی گفت: تاکنون و در حالی که هنوز چندماه به پایان مهلت ارسال آثار باقی مانده است این جشنواره با استقبال غیر منتظره ای از سوی نویسندگان کتاب کودک و نوجوان رضوی مواجه و تاکنون آثار بسیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 استقبال غیر منتظره از یک جشنواره/ کتاب صوتی رضوی تولید می شود

به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، دومـــین نشست اتاق فکر جشنواره تولید کتاب کودک رضوی، امروز24 اسفند در دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد در این نشست جواد کارگران دهکردی گفت: با صدا و سیمای مرکز این استان رایزنی شده است تا برنامه ای را برای قصه گویی رضوی تدارک ببیند و این از مصوبات اتاق فکر این جشنواره بود که انشاالله اجرایی می شود.
وی افزود: با توجه به رشد فضای مجازی و امکانات گسترده این فضا، بدنبال آن هستیم که تولید کتاب صوتی رضوی داشته باشیم و  در سایت ها و فضاهای مختلف آن را انتشار دهیم.
وی با اشاره به اینکه به چند نویسنده مطرح کشور سفارش تالیف کتاب با محوریت فرهنگ رضوی برای کودکان و نوجوانان داده شده است،افزود: از چند کتاب آماده چاپ نیز برای انتشار این کتابها حمایت خواهیم کرد.
دبیر جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودکان و نوجوانان  به نوآوری دیگری که در این جشنواره اتفاق می افتد اشاره و تصریح کرد: کتاب برتر کودک و نوجوان رضوی از دیدگاه مخاطبان نیز انتخاب و در اختتامیه جشنواره از خالق آن تجلیل می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه نشست های اتاق فکر جشنواره تولید کتاب رضوی  در فضایی بسیار بانشاط  و با ارائه دیدگاهها و نظرات راهگشا برگزار می شود،ادامه داد: در این نشست ها بر حساسیت و اهمیت برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره تاکید می شود.
وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری  در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر بخاطر برگزاری دهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی شد، افزود :باتوجه به اینکه در این دوره برای نخستین بار جشنواره تولید کتاب کودک و نوجوان جایگزین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان شده است، لازم است اتاق فکر این جشنواره با جدیت بیشتری کار کند و با برنامه ریزی های صورت گرفته امید داریم جشنواره ای پربارتر از سال گذشته برگزار کنیم.
کارگران دهکردی اظهار کرد: از دیگر مصوبات نشست اتاق فکر جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری  نمایشگاه با محوریت فرهنگ رضوی و مروری بر عملکرد دوره های گذشته جشنواره، در دهه کرامت و همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره بود.
یادآوری می شود؛ جلسات اتاق فکر جشنواره تولید کتاب رضوی از این پس به صورت مستمر هر ماه یکبار برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.