قدس آنلاین - یزد : رئیس کمیته حمل و نقل سفرهای نوروزی استان یزد گفت: ۲۶ تیم نوروزی به همراه ۲۱ تیم امدادی در ۳۱ محور تحت پوشش این اداره کل آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند

۲۶تیم نوروزی و امدادی در استان یزدآماده خدمت به مسافران نوروزی هستند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا نقصان محمدی در جلسه هماهنگی کمیته حمل و نقل خدمات سفر با اشاره به آغاز طرح نوروزی که از 25 اسفند آغاز خواهد شد اظهارداشت : 25 کیلومترباند دوم چوپانان اردکان مورد بهربرداری قرارگرفته و در تلاشیم تا پایان همین هفته 15کیلومتر از مسیر مهریز به خاتم حد فاصل علی آباد چهل گزی را زیر عبور ببریم.
وی با اشاره به فعالیت اکیپ های نوروزی و امدادی استان افزود: اکیپ های راهداری ما در این مدت ،بالغ بر 3هزارکیلومتر راههای مواصلاتی را زیرپوشش دارند و 15 راهدارخانه آماده است تا نسبت به اسکان اضطراری مسافران بهره برداری شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ادامه از تمامی دستگاههای عضو کمیته خواست تا با هماهنگی های صورت گرفته و خدماتی که برای مسافران نوروزی برنامه ریزی کرده ایم ، انشالله شاهد کمترین حوادث جاده ای خواهیم بود.
در ادامه این نشست ، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان و دبیر این کمیته به اقدامات این حوزه قبل از آغاز طرح سفر های نوروزی پرداخت و گفت : بالغ بر 87 کیلومتر خط کشی گرم و 318 کیلومتر خط کشی سرد و همچننین نصب 450 متر مربع علائم اطلاعاتی و 1617 عدد علائم انتظامی و مسیرنما از جمله مواردی است که حوزه مدیریت راهداری این اداره کل انجام داده است.
جواد ذاکر درخصوص ایمن سازی محورها اظهارداشت : 23 دماغه در محورهای شریانی آشکار سازی شده است و 13 کیلومترگاردریل نصب گردیده است
وی با اشاره به انجام 91 هزار مترمریع آسفالت حفاظتی افزود: 38 هزار مترمربع نیز لکه گیری های مسیرهای پرتردد انجام داده ایم تا محورهای مواصلاتی ایمنی را برای تردد هموطنان مهیا کرده باشیم.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.