سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه برای تمدید قراردادش با سرخپوشان هیچ شرطی نگذاشته است در مورد رای کمیته انضباطی گفت: محروم کردن هواداران یک تصمیم سختگیرانه بود.

برانکو: هیچ شرطی برای تمدید قرارداد نداشتم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس به خبرنگاران گفت: از هواداران تشکر می کنم به خاطر حمایت هایی که دارند. حمایت آنها مهمترین چیز برای ماست. آنها و بازیکنان استحقاق این نتایج را داشتند.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: فعلا خالقی فر مشکل مصدومیت دارد و بنگستون هم مشکل جزیی در زانویش دارد. بقیه خیلی خوب هستند.

برانکو در مورد تمدید قراردادش و اینکه عنوان کرده که باید چند بازیکن باشند گفت: اصلا من هیچ شرطی برای باشگاه نگذاشته ام. هیچ وقت این کار را نمی کنم. طبیعتا من باید در مورد همه بازیکنان تصمیم بگیرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تبریک می گوید گفت: اینها وظیفه شان سنگین تر شده است چون ملی پوش هستند. باید در تمرینات بهتر از همه باشند و اینطور نباشد که فقط اسم شان ملی پوش باشد.

ایوانکوویچ در مورد اینکه محسن مسلمان هم می توانست به تیم ملی دعوت شود گفت: بله می توانستند اما شک ندارم که مسلمان بزودی بازیکن فیکس تیم ملی ایران خواهد شد.

برانکو در مورد محرومیت بنگر و هواداران پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی گفت: دلیل محرومیت بنگر را نمی دانم. اما فکر می کنم رای در مورد هواداران سختگیرانه بود. این برای نخستین بار بود که چنین اتفاقی رخ داد اما نمی توانم در وظایف کمیته انضباطی دخالت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شادی بعد از گل به صبای احمدزاده و مسلمان و عذرخواهی آنها از علی دایی گفت: اینها جوان هستند و بعد از گل زدن شادی می کنند. طبیعی هم هست که بعد از گل بازیکن شادی کند. با این حال همین که به علی دایی زنگ زده اند کار خوبی است. آنها باید بدانند علی دایی کیست. باید خوشحال باشند که دایی متعلق به ایران است. دایی اگر می خواست می توانست رئییس کنفدراسیون آسیا یا عضو هیات اجرایی فیفا باشد اما ترجیح داد مربی باشد. او مرد بزرگی است و به همین خاطر باید قدرش را بدانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سفر تیمش به عمان در تعطیلات نوروز گفت: باید ببینیم در پایان اردوی تیم ملی چند بازیکن در این تیم می مانند. بعد نفرات اعزامی مشخص خواهند شد. ما روز جمعه تمرینات را تعطیل می کنیم و چهارم فروردین برمی گردیم و روز پنجم به عمان خواهیم رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.