۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 360366

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی و راهیان نور سپاه و بسیج گفت : زائران بیش از۸۰ کشور دنیا به اینجا می آیند که برخی از آنان با آمدن به اینجا متحول شدند.

اعزام از ۸۰ کشور دنیا به راهیان نور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین دیباجی نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی و راهیان نور سپاه و بسیج در ارتباط زنده با شبکه شما که به همت قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صداوسیما از محل یادمان شلمچه برقرار شد، بااشاره به پیش بینی امام درباره سرزمین های نور عنوان داشت: امام بزرگوار ما فرمودند که این سرزمین‌ها روزی به زیارتگاه عشاق تبدیل می شود.

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از زائران در اینجا به شهدا متوسل می شوند و حاجت هم می گیرند.

دیباجی به تأثیرگذاری اردوهای راهیان نور بر ساکنان دیگر کشورها اشاره کرد و افزود: از بیش از ۸۰ کشور دنیا زائر به ابنجا می آیند. درمیان برخی از آنان که با اینجا آمدند کسانی بودند که اصلاً اعتقادی به مبانی دینی نداشتند اما آمدن به سرزمین های نور آنها را متحول کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی و راهیان نور سپاه و بسیج به عمق تأثیر گذاری اردوهای راهیان نور در اثبات حقانیت ملت ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته بسیاری از مردم عراق به ابنجا آمدند. من زمانی که با برخی از آنان صحبت می کردم به من گفتند که ما به حقانیت ایران در جنگ پی بردیم که این نشان از برکت معنویت سرزمین های نور و خون شهیدان ما در دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما مدیون ایثارگری‌های شهدا هستیم و در صورت عدم از خود گذشتگی این عزیزان معلوم نبود ما الان چه سرنوشتی داشتیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.