قدس آنلاین/ همدان: در شهرستان فامنین ۱۴ هزار نفر جمعیت ۱۴ تا ۲۹ سال زندگی می کنند که از این تعداد ۷ هزار و ۴۰۰ آقا و بقیه خانم هستند.

آمار ازدواج در شهرستان فامنین رو به افزایش است.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ ظاهر پورمجاهد فرماندار فامنین که در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان سخم می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: مجمع خیرین ازدواج در شهرستان فامنین تشکیل شده و با توجه به اینکه مشکل عمده ما در این شهرستان کمک‌های متفرقه خیران بود در حال حاضر در مجمع، تجمیع و ساماندهی شده است.
پور مجاهد، با اشاره به اینکه در سال جاری آمار ازدواج در شهرستان فامنین افزایش پیدا کرده است، گفت: این آمار با افزایش 500 مورد ازدواج همراه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: سه تشکل غیر دولتی در این شهرستان فعال است و ایجاد 6 تشکل دیگر نیز در سال جاری آغاز شده که مراحل ثبت را دنبال می‌کنند.
پورمجاهد یادآور شد: در شهرستان فامنین 24 هیئت ورزشی داریم که هفت مورد از این هیئت‎ها در سال جاری شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه 14 مسابقه ملی و استانی را در شهرستان فامنین در سال جاری برگزار کردیم، گفت: در بحث بیمه ورزشی نیز شاهد افزایش هفت درصدی سهم بیمه ورزشی در شهرستان فامنین بودیم.
فرماندار فامنین در پایان سخنانش گفت: در بحث فرهنگی نیز انجمن کتابخانه‌های شهرستان فامنین به عنوان انجمن نمونه انتخاب شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.