قدس آنلاین/همدان: اگر طلاقی در اثر نداشتن شغل اتفاق افتاد و ما به عنوان مسولان جامعه کاری که در توانمان بوده و نکردیم؛ گناه بسیار بزرگی را مرتکب شده ایم چرا که در طلاق یک زوج دخیل و مسئولیم.

۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در سال جدید به زوج های جوان پرداخت خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان،که در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان سخن می گفت با تأکید بر اینکه نداشتن شغل مهمترین علت طلاق در جامعه است، افزود: شغل باید برای ازدواج آسان در اولویت قرار گیرد وبه همین منظور برای سال جدید از بانک‌ها قول گرفتیم مبلغ 130 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان پرداخت کنیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی سایت همسان‌گزینی با مشارکت سازمان ملی ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیچیدگی‌های امر ازدواج و اینکه یافتن همسر از طریق سایت‌های همسریابی مناسب نیست، این سایت راه‌اندازی شده است.
استاندار همدان با اشاره به اینکه سبک زندگی، نحوه معاشرت و دیگر ملاک‌ها همه در ازدواج دخیل هستند و باید مد نظر قرار گیرند افزود: باید با ایجاد شرایطی مناسب برای ازدواج جوانان از هیچ اقدامی در این خصوص کوتاهی نکنیم.
نیکبخت در ادامه سخنانش یادآور شد: اگر در به نتیجه رسیدن برجام تلاش‌های زیادی صورت گرفت برای این بود که در جامعه رونق اقتصادی شکل بگیرد و ما شاهد وجود جوان بیکار در جامعه نباشیم.
وی با اشاره به اینکه سال 94 بدترین سال بودجه‎ در بعد و قبل از انقلاب بود؛ گفت: جوانان ما سرمایه‌های جامعه هستند و ما باید بسترسازی کنیم تا این سرمایه‌های گرانقدر توانایی خودشان را نشان دهند.
استاندار همدان در پایان سخنانش گفت: دولت تدبیر و امید شرایط سختی را در سال جاری پشت سر گذاشت اما از طرفی هم در این شرایط سخت کارهای بسیار بزرگی را انجام داده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.