مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در جشن نیکوکاری خراسان رضوی تا این لحظه ۲۸ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال جمع‌آوری شده که از این میزان هدایای دریافتی دو میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال آن مربوط به مشهد بوده است.

نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال هدایای نیکوکاران خراسان رضوی جمع‌آوری شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن مسعودیان‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در مراسم جشن نیکوکاری خراسان رضوی همچون همه ساله شاهد حضور پرشور مردم خیر و نیک‌اندیش بودیم که در آستانه سال نو همنوعان خود را تنها نگذاشتند.
وی افزود: در خراسان رضوی تا این لحظه 28 میلیارد و 503 میلیون ریال جمع‌آوری شده که دو میلیارد و 974 میلیون ریال هدایای نقدی، 12 میلیارد و 530 میلیون ریال هدایای غیرنقدی، 12 میلیارد و 532 میلیون ریال انتظامی و 467 میلیون ریال آموزش و پرورش بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از این میزان هدایای دریافتی دو میلیارد و 605 میلیون ریال آن مربوط به مشهد بوده است و هدایای دریافتی خیران نیک‌اندیش در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بلافاصله پس از دریافت و شمارش در میان مددجویان و نیازمندان توزیع شد.
مسعودیان‌راد گفت: کمک‌های مردمی در آستانه سال نو همچنان ادامه دارد و تنها معطوف به سه روز برگزاری جشن نیکوکاری نشده و پیش‌بینی افزایش هدایای مردمی امسال را به نسبت سال گذشته داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.