وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اسقف اعظم مسیحیان لبنان به وی اطمینان داد که هر تصمیمی که لبنانی‌ها برای کشورشان بگیرند، مورد حمایت و تایید ایران قرار خواهد گرفت.

 مهمترین جمله خرازی خطاب به اسقف اعظم مسیحیان لبنان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، دکتر کمال خرازی وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی لبنان به دیدار اسقف اعظم مسیحیان این کشور رفت.

در این دیدار که محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران هم حضور داشت، خرازی نقش اسقف اعظم مسیحیان لبنان را مهم و مثبت توصیف کرد.

وی گفت این اولین بار است که در این شرایط با جناب اسقف اعظم دیدار می‌کنم، ما می‌دانیم که جناب اسقف از مراجع روحی مهم این کشور عزیز است، ما با وی درباره تحولات سیاسی مختلف لبنان گفت‌وگو کردیم.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، خرازی در این دیدار که روز پنجشنبه انجام شد، افزود در این دیدار بر نقش مثبت و سازنده‌ای که اسقف اعظم می‌تواند در زمینه حل مشکلات لبنان ایفا کند، تکیه کردیم.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد ما به اسقف اعظم تاکید کردیم هر تصمیم که در این کشور عزیز گرفته شود، مورد حمایت و تایید جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.