معاون رئیس پلیس دبی، اعراب و رژیم "اسرائیل" را به وحدت فراخواند و گفت: من و نتانیاهو، پسرعمو هستیم!

من و نتانیاهو پسرعمو هستیم!/ با صهیونیست‌ها علیه دشمنانمان متحد می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،"ضاحی خلفان" که به سبب موضع گیری های مضحک و جنجالی، انگشت نمای جهان عرب است، اخیراً برای این که بار دیگر توجه رسانه ها را به خود جلب کند، در چند توئیت پیاپی در صفحۀ تویتر خود نوشت: "نباید صهیونیست ها را دشمن بدانیم، باید صهیونیست ها را پسرعموهایی بدانیم که بر سر به ارث بردن زمین، با آن ها دچار اختلاف شده ایم. به این ترتیب، هر کس دلیل قانع کننده تری ارائه کند، در خصوص حاکمیت، تصمیم گیرنده خواهد بود."

وی افزود: "من پیشنهاد می کنم دولت فلسطین تشکیل نشود و به جای آن به دولت اسرائیل اکتفا شود و پذیرفته شود که این دولت، فلسطینی ها را در برگیرد. هفتاد سال دیگر، عرب ها 75 درصد از جمعیت این کشور را تشکیل خواهند داد."
خلفان در ادامه ادعاهایش نوشت: "به این ترتیب، با یهودیان در صلحی ابدی زندگی خواهیم کرد زیرا با ایجاد دولتی فلسطینی به مدیریت اعراب، بر تعداد کشورهای "فَشَل" و شکست خوردۀ عربی که کم هم نیستند، افزوده خواهد شد. بگذارید عرب ها در سایۀ دولت شراکتِ عربی – یهودی با حاکمیت موفقِ یهودی ها زندگی کنند؛ آن وقت بعد از 70 سال، اکثریت با عرب ها خواهد شد و تا آن زمان، از صهیونیست ها چیزهای بسیاری خواهند آموخت، درست مانند شرایطی که در آفریقای جنوبی حاکم است."
معاون رئیس پلیس دبی، سپس به تجلیل از خود به سبب ارائه این ایده، پرداخت و مدعی شد: "ایدۀ پیوستن به صهیونیست ها در یک کشور واحد، ایده ای است که بهتر از آن وجود ندارد. اگر در دورۀ معاصر با هم متحد شوند، قدرتِ خدا بر روی زمین خواهند بود. قدرتی مالی، قدرتی فکری و قدرتی انسانی که موجب شکوفایی و خوشبختی بشریت خواهد شد. اگر صهیونیست ها نبودند، شما بلد نبودید پول هایتان را بانک بسپارید. امروزه صهیونیست ها، شریان حیاتی اقتصاد جهان هستند."
وی افزود: "ای اعراب، هیچ گاه نخواهید توانست اسرائیل را سرجایش بنشانید، مگر آن که بپذیرید بخشی از اسرائیل باشید. هر چه باشد، حتی آمریکا هم تلاش می کند خود را به اسرائیل نزدیک کند. همه کشورهای جهان همین طورند. همگرایی همه چیز را حل می کند. چرا نباید علیه دشمنانمان در خاورمیانه با صهیونییست ها ائتلاف کنیم."
ضاحی خلفان در خصوص راز نزدیکی او با نتانیاهو گفت: "ما عموزاده هستیم، اما من پلیس هستم و نتانیاهو تروریست!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    شهر بی کلانتر، قورباغه هاش هفت تیر کش میشن
  • عبدالله IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    0 0
    یک اصل حقوقی وجود دارد که میگوید فرزند را به پدرش نسبت بدهید ولو شک داشته باشید.ولی الان دیگه خودت اعلام کردی دیگه نمدونم حکمش چیه؟ علمای حقوق باید اظهارنظر کنند.
  • ضاحی شلغم IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    این چطورمعاون رئیس پلیس دبی شده...چه حالی میکنن دزدها وخلافکارای دبی با این حافظان امنیت شوتی که دارن...
  • چاکر IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    یارو خوله
  • حسین IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    عددی هم نیستید, نه خودت نه اون پسر عموی ملعونت