قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در پایان دومین روز از نوروز گفت: تا پایان پنجمین روز از تطیلات بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر در مدارس و اماکن اسکان‌پذیر استان ساکن شده‌اند.

۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر در مدارس آذربایجان‌شرقی اسکان یافته‌اند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جعفر پاشایی در بازدید از ستاد تسهیلات سفر آموزش و پرورش استان اظهار داشت: برای آسایش حداکثری مسافران نوروزی همکاران ما در ستاد اسکان و حوزه تعاون و رفاه معلم امکانات مناسب و شایسته‌ای در حد توان و امکانات و در خور شان و منزلت عزیزان فراهم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای مهیا کردن فضای مناسب برای مسافران نوروزی فراهم کردیم تا اوقات خوب و ماندگاری را برای آنها به ارمغان آوریم، ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی، همکاران فرهنگی استقبال خوبی از استان آذربایجان‌شرقی به ویژه شهرستان‌های جلفا؛ خداآفرین و کلیبر به عمل آورده‌اند.

پاشایی با بیان اینکه در ستاد تسهیلات سفر آموزش و پرورش استان، کمیته‌های متعددی در حال فعالیت است، تصریح کرد: مشکلات موجود توسط کمیته‌های ستاد بررسی و برطرف می‌شود و در شهرستان‌های سطح استان، رؤسا آموزش و پرورش و مسئولان رفاه معلم پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات موجود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اسکان 5 هزار و 51 نفری مسافران نوروزی تا پایان روز دوم نوروز؛ گفت: تاکنون در مدارس و اماکن رفاهی آموزش و پرورش استان یک هزار و 114 خانوار و 12 هزار و 518 نفر روز به احتساب ایام اقامت ایشان، اسکان داده شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.