رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور از آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

آغاز دور دوم سفرهای نوروزی/ ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا،سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر کشور با بیان اینکه در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از محدوده آدران تا سد کرج و از پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است، گفت: در محور هراز نیز در محدوده سه راهی لاسم از شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین است.

 

وی افزود: همچنین در محدوده گهرود، پلور، آب اسک، گردنک نیز ترافیک از جنوب به شمال نیمه سنگین گزارش شده است.

 

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی گفت: انتظار داریم که امروز شاهد سفرهای برگشتی مسافران باشیم و با توجه به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی معابر کشور نیز دارای تردد پرحجم هستند و توصیه می‌شود مسافران قبل از سفر با شماره 120 تماس گرفته و از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی معابر مورد نظرشان اطلاع یابند.

 

رحمانی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور گفت: در ورودی کلان شهرها ترافیک پرحجم گزارش شده است و انتظار داریم حجم ترافیک در این معابر تا پایان روز افزایش یابد و بر همین اساس به مسافران نوروزی توصیه می‌شود که سفر خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

 

وی همچنین از احتمال یک طرفه شدن محور چالوس و هراز خبر داد و گفت: البته این موضوع به حجم ترافیک بستگی دارد و با بررسی دقیق‌تر، این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.