به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي، رضا صحراگرد افزود: عمده این شکایات مربوط به تاخیر در حرکت اتوبوس به علت نقص فنی، بی کیفیتی ناوگان همچون صندلی و کمربند، عدم راهنمایی و پاسخگویی صحیح توسط کارکنان شرکت های مسافربری، نرساندن مسافر به مقصد و مفقود شدن توشه مسافر بوده است.
وي ادامه داد: گروه های رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی از 25 اسفندماه 1394 تا 15 فروردین ماه جاری، در پایانه های مختلف مسافربری استان از جمله پایانه های مسافربری امام رضا(ع) مشهد و پایانه های اقماری معراج، راه ابریشم، کلات و سرخس و نيز در مرزهاي استان آماده دریافت شکایات احتمالی مسافران هستند و در اسرع وقت به شکایات رسیدگی می شود و با متخلفان برخورد قانونی انجام می گیرد.
مسئول ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوي اظهار داشت: ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی در پايانه مسافربري امام رضا(ع) مشهد از ساعت 7 صبح تا 23 شب فعال است.
وی افزود: مسافران نوروزي مي توانند شكايات احتمالي خود را از طريق مراجعه حضوري به ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی، مراجعه به پورتال اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي به نشاني http://razavi.rmto.ir، ارسال پيامك به شماره 1000525، ارسال به پست الكترونيكي اداره كل به نشاني khorasan@rmto.ir و شماره تلفن 38519481 ستاد رسيدگي به شكايات مسافران نوروزي در پايانه مسافربري امام رضا(ع) را اعلام كنند.
۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 362318
مسئول ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوي گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۴ تا پایان روز ششم فرودین ماه جاری، به بیش از ۳۵ شکایت مسافران نوروزی در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد رسیدگی شد.
نظر شما