مسئول ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوي گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۴ تا پایان روز ششم فرودین ماه جاری، به بیش از ۳۵ شکایت مسافران نوروزی در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد رسیدگی شد.

رسیدگی به بیش از ۳۵ شکایت مسافران نوروزی در پایانه مسافربری مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي، رضا صحراگرد افزود: عمده این شکایات مربوط به تاخیر در حرکت اتوبوس به علت نقص فنی، بی کیفیتی ناوگان همچون صندلی و کمربند، عدم راهنمایی و پاسخگویی صحیح توسط کارکنان شرکت های مسافربری، نرساندن مسافر به مقصد و مفقود شدن توشه مسافر بوده است.
وي ادامه داد:‌ گروه های رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی از 25 اسفندماه 1394 تا 15 فروردین ماه جاری، در پایانه های مختلف مسافربری استان از جمله پایانه های مسافربری امام رضا(ع) مشهد و پایانه های اقماری معراج، راه ابریشم، کلات و سرخس و نيز در مرزهاي استان آماده دریافت شکایات احتمالی مسافران هستند و در اسرع وقت به شکایات رسیدگی می شود و با متخلفان برخورد قانونی انجام می گیرد.
مسئول ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوي اظهار داشت: ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی در پايانه مسافربري امام رضا(ع) مشهد از ساعت 7 صبح تا 23 شب فعال است.
وی افزود: مسافران نوروزي مي توانند شكايات احتمالي خود را از طريق مراجعه حضوري به ستاد رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات مسافران نوروزی، مراجعه به پورتال اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خراسان رضوي به نشاني http://razavi.rmto.ir، ارسال پيامك به شماره 1000525، ارسال به پست الكترونيكي اداره كل به نشاني khorasan@rmto.ir و شماره تلفن 38519481 ستاد رسيدگي به شكايات مسافران نوروزي در پايانه مسافربري امام رضا(ع) را اعلام كنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.