رئیس سازمان جوانان هلال احمر از توزیع بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰هزار نقشه، کتاب، سی‌دی و بروشور میان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیون مسافر به پایگاه‌های ثابت و سیار سازمان جوانان هلال احمر مراجعه کردند.

انجام ۱۸۱ هزار تست قند و فشار خون رایگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مسعود حبیبی در رابطه با مجموعه اقدامات سازمان جوانان هلال احمر جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار داشت: از 26 اسفند تا امروز بیش از 2 میلیون و 214 هزار و 929 مسافر به پایگاه‌های ثابت و سیار سازمان جوانان مراجعه کرده و از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اجرای شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی افزود: از 26 اسفند تاکنون 181 هزار و 131 مورد تست رایگان قند و فشار خون مسافران نوروزی انجام شده و 104 هزار و 896 نفر از خیمه‌های نماز پایگاه‌های ثابت و سیار سازمان جوانان هلال احمر بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در ادامه با بیان اینکه 136 هزار و 604مسافر نیز از فضای دوست‌دار کودک بهره‌مند شدند عنوان کرد: از ابتدای اجرای شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بیش از 2 میلیون و 767 هزار و 477 نقشه، بروشور، کتاب و سی‌دی میان مسافران نوروزی توزیع شده است؛ همچنین 26 هزار و 966 جوان هلال احمری به صورت نفر روز در اجرای این طرح مشارکت داشته‌اند.

حبیبی در پایان به کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای اشاره و خاطر نشان کرد: استقبال از این کمپین بی‌نظیر بوده و علاوه بر مردم مسئولان زیادی به این کمپین پیوسته‌اند و روز گذشته نیز فرهاد قائمی بازیکن ملی‌پوش والیبال در شهر گنبد گلستان و سیامند رحمان قوی‌ترین مرد جهان در آذربایجان غربی به این کمپین انسان‌دوستانه اضافه شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.