نشان فاطمی و خادمی حرم حضرت معصومه(س) توسط تولیت آستان مقدس بانوی کرامت به اعضای گروه تواشیح معراج قم اعطا شد.

اعطای نشان فاطمی و خادمی حرم به اعضای گروه تواشیح معراج قم + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، از سوی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعضای گروه تواشیح معراج قم مفتخر به دریافت نشان فاطمی و خادمی افتخاری حرم کریمه اهل بیت(ع) شدند.

 

 

سیدمحمد موجانی، سرپرست گروه تواشیح معراج قم در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای اعضای این گروه در لحظه تحویل سال نو در حرم حضرت معصومه(س) گفت: مراسم تحویل سال نو، با نوای روح‌بخش دعای «یا مقلب القلوب والابصار» توسط گروه معراج قم آغاز شد و سپس اثر کریمه عترت در مدح حضرتش دلهای عاشقان را منقلب از ذکر و یادش کرد. همچنین این مراسم به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش شد.

 

 

وی افزود: در آستانه تحویل سال 1395 اعضای گروه معراج به عنوان گروه برگزیده استان به عنوان مبلغ فرهنگ فاطمی انتخاب و در دیدار با تولیت آستانه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) از اعضای این گروه تقدیر و مفتخر به نشان فاطمی و خادمی افتخاری کریمه اهل‌بیت(ع) شدند.

در این دیدار که در دفتر تولیت آستان صورت گرفت، ابتدا اعضای گروه به اجرای برنامه پرداختند و سپس گزارشی از عملکرد گروه، فعالیت‌های پیش رو، سیاست‌های مدنظر مقام معظم رهبری در تولید آثار فاخر فرهنگی قرآنی توسط گروه‌های تواشیح کشور مطرح و پیشنهادات راهبردی در راستای این هنر قرآنی با پشتیبانی آستان مقدسه توسط سرپرست گروه تقدیم حضرت آیت الله سعیدی شد تا با حمایت‌های ایشان همه گروه‌های استان و کشور به عنوان مبلغان فرهنگ فاطمی به تبلیغ ترویج این فرهنگ بپردازند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.