رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد که جاده کرج - چالوس از ساعت ۴ صبح یکشنبه به دلیل بارش سنگین برف بسته شده است.

بار ترافیکی و بارش برف جاده کرج - چالوس را بست

سرهنگ رضا اکبری صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش سنگین برف که از شنبه شب در جاده کرج - چالوس بویژه محدوده تونل کندوان آغاز شده تردد در این مسیر را خطرناک کرده و بر این اساس تصمیم گرفته شد تا این مسیر تا بهتر شدن شرایط بسته شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون به رغم بسته شدن جاده چالوس، حجم بالای خودروها در جاده وجود دارد و برخی از خودروها نیز در برف گرفتار شده اند که نیروهای امدادی در حال کمک رسانی هستند.
سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری و پلیس راه در تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند اما تا اطلاع بعدی جاده بسته خواهد بود.
وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.
وی تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های این استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
ازابتدای طرح نوروزی تا شب گذشته بیش از15میلیون و400 هزارتردد درراه های استان البرز انجام شده است .
استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.