قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: با برنامه‌های مختلفی که سال‌جاری برای تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی و توسعه خط یک قطار شهری تبریز اندیشیده شده است، شاهد تاثیرات چشمگیر در کاهش معضل ترافیک شهر خواهیم بود.

شهردار تبریز قول کاهش معضل ترافیک در سال ۹۵ را داد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در بازدید از مرکز نظارت‌ و‌ کنترل‌ ترافیک‌ تبریز اظهار داشت: نقش این مرکز در روان‌سازی شهر، جمع‌‌آوری اطلاعات و نیازسنجی‌های‌ ترافیکی و پیگیری تخلفات حوزه حمل‌ و‌ نقل مهم و کارساز است.

شهردار تبریز در ادامه، در جلسه‌ای با حضور معاون حمل‌ و‌ نقل و ترافیک و مدیران عامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی و سازمان تاکسی‌رانی، با اشاره به برنامه‌های حوزه حمل‌ و نقل و ترافیک سال 95 گفت: با برنامه‌های مختلفی که سال‌جاری برای تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی و توسعه خط یک قطار شهری تبریز اندیشیده شده است، شاهد تاثیرات چشمگیر در کاهش معضل ترافیک شهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: علاوه‌ بر تجهیز ناوگان حمل و‌ نقل عمومی، با اجرای پروژه‌های مهمی که در چشم‌انداز توسعه عمرانی شهر پیش‌بینی شده، بخش دیگری از گره‌های ترافیکی شهر حذف و مسیرهای شهری روان می‌شود.

نجفی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمینه‌های تعامل شهرداری با پلیس راهور متذکر شد: امسال با فعالیت 100 تن از نیروهای آموزش‌ دیده شهرداری تبریز در قالب هم‌یاران پلیس راهور، همکاری‌های طرفین بیش‌ از پیش افزایش خواهد یافت.

شهردار تبریز، ابراز امیدواری کرد، در کنار اقدامات شهرداری در حوزه حمل و‌نقل، کمک‌های دولتی به تجهیز ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان و تلطیف وضعیت آلایندگی شهر شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.