قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: در یک هفته نخست سال ۹۵ و بر اساس نظر سنجی‌های به عمل آمده از گردشگران در خصوص نحوه خدمات رسانی در ایام نوروز، عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا این لحظه بسیار خوبارزیابی شده است.

نمره بسیارخوب به عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی در نوروز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  فرزین حق‌پرست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌شرقی در سایه همیاری و همدلی تمام اعضای ستاد، توانسته است از آغاز تعطیلات تاکنون به بهترین نحو به گردشگران نوروزی خدمات ارائه دهد.

وی افزود: طی بازدیدهای انجام شده از اماکن گردشگری و اقامتی استان در یک هفته نخست سال 95 و بر اساس نظر سنجی‌های به عمل آمده از گردشگران در خصوص نحوه خدمات‌رسانی در ایام نوروز، عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان بسیار خوب ارزیابی گردید.

حق‌پرست با بیان اینکه ستاد اجرایی سفر استان متشکل از 11 کمیته بوده و با مشارکت 30 سازمان و نهاد دولتی است، گفت: نوروز امسال تلاش کرده‌ایم با تمام توان و با همکاری ادارات ذیربط در حوزه نظارت و استانداردسازی خدمات به گردشگران انجام وظیفه کنیم و این اقدامات و نظارت‌ها تا پایان نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری در نوروز 94 توسط ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: کسب این رتبه در سال گذشته، مسئولیت سنگینی در سال 95 بر عهده ما گذاشته است و امیدواریم با تعامل موجود بین تمام سازمان‌ها و نهادها رتبه خود را نسبت به سال گذشته ارتقا بخشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.