فرمانده نیروی انتظامی گفت: تصادفات منجر به فوت از ابتدای تعطیلات نوروزی در جاده های کشور ۱۰ درصد کاهش یافته است.

 کاهش تصادفات منجر به فوت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری صبح امروز در نشست خبری به خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تصادفات منجر به فوت 10 درصد و میزان جان‌باختگان در این حوادث 8 درصد کاهش یافته است.

وی افزود:خوشبختانه دور دوم سفرهای نوروزی مردم آغاز شده و نیاز است که مردم بازگشت خود را مدیریت کرده و به تذکرات ماموران نیز توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین درباره کشفیات مواد مخدر در کشور گفت: کشفیات مواد مخدر در کشور در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 16 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: بیش از 500 تن مواد مخدر سال گذشته در کشور کشف شده است.

سردار اشتری اظهار کرد: این میزان افزایش کشفیات موادمخدر با تلاش همکاران نیروی انتظامی عملی شده که امیدواریم این میزان در سال 95 نیز افزایش داشته باشد.

وی افزود: همه تلاش ما این است که در مرزها کنترل را افزایش داده تا ورود این مواد به داخل کشور گرفته شود.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: عوامل مختلفی مانند عوامل انسانی، جاده ای و خودرویی در بروز حوادث و تصادفات جاده‌ای تاثیر دارد، اما عامل انسانی موئرترین عامل تصادفات است.

سردار اشتری گفت: اگر جاده‌های کشور نیز به استاندارد لازم برسند، تخلفات و تصادفات نیز در جاده‌ها کاهش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: استان گلستان جزو استان های امن کشور محسوب می شود و اقدامات مناسبی در راستای تامین امنیت و کاهش جرائم انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: استان گلستان در سال گذشته از نظر رضایت مندی از طرف مردم در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

وی همچنین گفت: امیدواریم در سال 95 نیز بتوانیم تجهیزات مدرن و به روز را وارد نیروی انتظامی کنیم که البته این موضوع نیازمند اختصاص اعتبارات است.

سردار اشتری همچنین در پاسخ به سوال تسنیم درباره افزایش نرخ جریمه‌ها نیز گفت: این افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی حتما موثر بوده و در کاهش میزان تخلفات تاثیر داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.