وزیر پیشین دفاع آمریکا از ۲ نامزد مطرح جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌ جمهوری این کشور به عنوان افرادی خطرناک، مسئولیت‌نشناس و تهدید برای امنیت ملی آمریکا یاد کرد.

 ترامپ و کروز تهدید امنیت ملی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «لئون پانه‌تا» وزیر پیشین دفاع آمریکا به شدت از «تد کروز» و «دونالد ترامپ» انتقاد کرد.

بنابر گزارش شبکه خبری (ABC)، پانه‌تا که حامی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات است، از کروز و ترامپ به عنوان افرادی مسئولیت‌نشناس، خطرناک و تهدیدی برای امنیت ملی یاد کرد.

وی گفت: «هم ترامپ و هم کروز حرف هایی می‌زنند که مانند شعارهایی است که در من این نگرانی را ایجاد می‌کند، این افراد درکی از امنیت ملی و ارزش‌های بنیادی ندارند.»

پانه‌تا گفت: «آنچه ما از نامزدهای جمهوری‌خواه می‌شنویم، سخنانی غیرمسئولانه و خطرناک است و از دید من می‌تواند امنیت ملی ما را در معرض خطر قرار دهد و علاوه بر این بین هم‌پیمانان ما شکاف ایجاد کند؛ آنهایی که ما برای پیروزی بر داعش به آنها نیاز داریم.»

کروز پس از حملات بروکسل گفته بود که آمریکا باید مسلمانان در این کشور را زیر نظر داشته باشد. ترامپ هم با تائید مواضع کروز گفت که آمریکا باید به شکنجه مظنونان به حملات تروریستی بپردازد تا به این وسیله از آنها اطلاعات بگیرد. وی همچنین بر موضع قبلی خود مبنی بر جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا هم تاکید کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.