نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز زن با صدور پیامی از نقش مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت روز زن و پاسداشت مقام مادران شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از نقش مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان در همراهی و همیاری حماسه آفرینان و راست قامتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«فاطمه (علیها السلام) اختری تابناک در میان زنان دنیاست» امام صادق (علیه السلام)

11فروردین ماه زاد روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) سرور بانوان عالم و روز زن را به تمامی مسلمانان بویژه بانوان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌گویم. به یقین با سرمشق قراردادن آن ریحانه نبوی به عنوان الگویی بی بدیل، بانوان ما توانستند حضوری قابل تقدیر در تمام عرصه های مختلف  اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، سیاسی و...، به منصه ظهور برسانند که از جمله می توان به نقش مادران و همسران شهدا، جانبازان و آزادگان در همراهی و همیاری حماسه آفرینان و راست قامتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد. بانوان گرانقدری که سرمنشأ گذشت، فداکاری، ایمان و جانفشانی اند.

این میلاد خجسته را فرصتی ارزشمند برای گرامیداشت مقام تمامی بانوان و من جمله بانوان معزز جامعه بزرگ ایثارگری بر می‌شماریم و ضمن پاسداشت سالروز میلاد امام خمینی (قدس سره الشریف) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امیدواریم به فضل الهی؛ تمامی بانوان آینه دار خصائل و  فضائل فاطمی باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.