۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 363096

امروز تولد بانوی آب و آیینه،حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار میهمان سفره مادر بودم، نود و دومین بهارش را آغاز می‌کند،با وجود سالها رحلت همسر و شهادت فرزندش با قرآن و کلام خدا انس دارد. مادر نعمتی که جایگزین ندارد.

هاشمی از مادرش می‌گوید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سید حسن هاشمی در اینستاگرام خود به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر نوشت: دستان تو، بهشت زمین است. روزها و سالها و دهه‌ها نیز که بیایند و بروند؛ آغوش گرم مادر و دستان پر مهرش؛ بهشت زمین است.

هر بار صدای مادر، این آرام جان را می‌شنوم؛ و هر گاه دلم پر می‌زند تا، ولو برای چند ساعت خودم را به مشهد برسانم و به محضرشان برسم؛ زبانم از شکر پروردگار قاصر می‌شود.

نود و دومین بهار عمرش را آغاز می‌کند، به‌حمدلله روی پاهای خودش راه می‌رود و تمام کارهایش را، شخصاً انجام می‌دهد. با وجود سالها رحلت همسر و شهادت فرزند رعنایش، به لطف عمری انس با قرآن و کلام خدا، همچنان حافظه ای بی نظیر برایمان ارمغان دارد؛ و صندوقچه ای ناب از اسرار و خاطرات زلال کودکی و البته نصایح مادرانه و بی بدیل.

امروز سالروز تولد بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار را میهمان سفره مادر بودم. این روز بزرگ را به همه مادران و بانوان سرزمینم، به ویژه مادران صبور و فداکار شهدا و البته مادر عزیزم، تبریک گفته و برای یکایک آنها آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم.

خداوند، روح همه مادران آسمانی را نیز غریق رحمت کند. به جوانان عزیز هم توصیه می‌کنم، قدردان نعمت پدر و مادر باشند. نعمتی که جایگزین ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.