مسئول اردویی سپاه کردستان گفت: وی افزود: در سال ۹۵ نیز سیاست‌گذاری بر مبنای ۵۰۰ هزار زائر است که امیدواریم این تعداد زائر جهت بازدید از مناطق عملیاتی به استان کردستان ورود پیدا کنند.

 بازدید  ۵۰۰ هزار زائر در سال ۹۵ از مناطق عملیاتی کردستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، فرهاد غلامی مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کردستان با بیان اینکه این استان میزبان زائرین اردوهای راهیان نور گفت: اجرای نمایش «سرزمین مجاهدت‌های خاموش» برای زائران شهدا از جمله برنامه‌های ما برای راهیان نور غرب کشور است که با استقبال زیادی نیز مواجه شده است.

غلامی ادامه داد: اعزام در بخش عمومی تا 15 فروردین ماه ادامه می‌یابد و تصور می‌کنیم بتوانیم حدود 10هزار نفر اقشار عمومی را  به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

وی افزود: در سال 95 نیز سیاست‌گذاری بر مبنای 500 هزار زائر است که امیدواریم این تعداد زائر جهت بازدید از مناطق عملیاتی به استان کردستان ورود پیدا کنند.

غلامی در خصوص خادمین شهدا نیز گفت: خادمینی که در این مناطق مشغول خدمت رسانی هستند بیشتر از استان کردستان، مازندران و قم است و خادمین خود استان نیز در زائر سرای کردستان و اردوگاه شهید مسعودی مستقر هستند و در حال خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.