عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهار نظر درباره اینکه ما در آینده نیازی به صنایع موشکی نداریم با علم و آگاهی بوده و دستگاه‌های اطلاعاتی باید اسناد این موضع‌گیری خیانت‌کارانه را منتشر کنند.

اظهارنظر درباره چشم‌پوشی از صنایع موشکی با علم و آگاهی بوده/ مواضع خیانت‌کارانه درباره توان دفاعی افشا شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فردی که آگاهانه می‌گوید ما نیاز به موشک نداریم، خائن است، گفت: کسی که اینگونه اظهارات را مطرح کرده که کشور در آینده نیازی به صنایع موشکی ندارد، فرد ساده و تازه به دوران رسیده‌ و بی‌اطلاع نسبت به معادلات منطقه و جهان نیست و از تهدیدات استکبار جهانی درخصوص جمهوری اسلامی اطلاع کامل دارد.

وی افزود: این فرد با علم و آگاهی این موضع را اتخاذ کرده و باید سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسناد این خیانت و این موضع‌گیری خیانت‌کارانه را برای مردم منتشر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اگر این فکر که ما در آینده نیازی به توان موشکی نداریم، در کشور به قدرت برسد، تمام موشک‌های جمهوری اسلامی و سایت‌های زیرزمینی آن را برخواهد چید و آنها را به خواست استکبار جهانی و به بهانه اینکه ما می‌خواهیم با مذاکره مشکلات کشور و منطقه را حل کنیم، منهدم خواهد کرد.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: فردی که این اظهارات را مطرح کرده باید خیلی سریع حرف خود را پس بگیرد و اگر بر این مواضع خود اصرار داشته باشد قطعا ملت مهر خیانت را بر پیشانی وی خواهند زد و شرایطی را پیش خواهد آورد که این فرد دیگر نتواند در عرصه سیاسی حضوری ولو کمرنگ داشته باشد.

وی افزود: بر اساس دین مبین اسلام و با تحلیل رهبر معظم انقلاب در ساختار نظام جمهوری اسلامی مذاکره باید با عزت و اقتدار همراه باشد. هیچ گاه اسلام مذاکره از سر ذلت را تجویز نمی‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بر اساس تحلیل رهبر معظم انقلاب مذاکرات اخیر هسته‌ای از سر عزت و اقتدار نبوده است و تیم مذاکره کننده ما نتوانسته است خطوط قرمز جمهوری اسلامی را حفظ کند و این در شرایطی است که جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار داشته و دشمنان به این نتیجه رسیده بودند که یکی از راه‌ها برای غلبه بر جمهوری اسلامی، مذاکره است.

کریمی‌قدوسی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌ خود در ابتدای امسال و همچنین در دیدار با مداحان دل خوشی از مذاکرات نداشته‌اند چرا که نقض عهدهای آمریکا بسیار برجسته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.