کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات از حوزه انتخابیه تبریز با بیان" لازمه اقتدار سیاسی، اقتدار نظامی و دفاعی است"، گفت: قدرت موشکی و نظامی ایران اساسی‌‌ترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران برای مذاکرات سیاسی در سطح بین‌المللی است.

اقتدار نظامی لازمه اقتدار سیاسی است/ "موشک" نباشند مذاکره موفق تحصیل نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که دنیای آینده هم دنیای موشک است و هم دنیای مذاکره، گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره دنیای آینده، فرمودند به لحاظ استراتژیک حائز اهمیت فوق‌العاده است که باید به صورت دقیق مورد توجه مسئولان باشد.
وی با بیان اینکه، مذاکره از موضع ضعف موجب از بین رفتن حقوق مردم و منافع ملی می‌شود، تصریح کرد: تردیدی نیست که اگر قرار باشد مذاکره منتج به احقاق حقوق مردم و منافع ملی شود، لازمه آن اقتدار نظامی است و اگر کشوری اقتدار نظامی لازم را نداشته باشند، قطعاً در هیچ مذاکره‌ای موفق نخواهد بود.
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه قدرت نظامی و موشکی ایران بازدارنده و دفاعی است، تأکید کرد: قدرت موشکی و نظامی ایران اساسی‌‌ترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران برای مذاکرات سیاسی در سطح بین‌المللی است و این اقتدار نظامی و معنوی انقلاب اسلامی است که ایران را به‌عنوان کشوری مقتدر و قدرتمند در جهان به رسمیت شناخته است.
معاون سابق رئیس سازمان صداوسیما، تصریح کرد: ما مخالف مذاکره سیاسی که با حفظ حقوق و منافع ملی باشد نبوده و نیستیم، اما یقین داریم که لازمه اقتدار سیاسی، اقتدار نظامی و دفاعی است؛ لذا همانظور که مقام معظم رهبری فرمودند، دنیای آینده هم دنیای موشک است و هم دنیای گفتمان و مذاکره.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.