قدس آنلاین - ایلام: امام جمعه موقت ایلام گفت: مسئولان کشور بایستی با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، عمل به این شعار را در سرلوحه برنامه های کاری خود قرار دهند.

مسئولان به شعار سال توجه جدی داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین شمس اله سراج با بیان اینکه لازم است که دولت نه در شعار بلکه در عمل به مقوله اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشد، اظهارداشت: وقتی که شخص اول مملکت که سیاست گذاری کلی نظام بر عهده ایشان است در مورد اقتصاد مقاومتی دغدغه دارند و به این موضوع همواره در بیانات شان تاکید می کنند لازم است که دولت نه در شعار بلکه در عمل به این مقوله توجه جدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شعار دادن در مورد اقتصاد مقاومتی دردی را دوا نمی کند، افزود: رئیس جمهوری و همه وزیران از اقتصاد مقاومتی سخن می گویند اما واقعیت این است که تاکنون این موضوع در حد شعار و حرف بوده و باید در عمل به این بحث و دغدغه جدی مقام معظم رهبری پرداخته شود.

امام جمعه موقت ایلام با تأکید بر اینکه مسئولان دولت باید در مورد برجام و توافق هسته ای با غرب شفاف سازی کنند، بیان داشت: خواهش ما از دولت این است که به عنوان یک حق بیایند شفاف سازی کنند و به مردم بگویند که در توافق هسته ای با غرب چه به دست آورده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین شمس اله سراج به دغدغه مردم درخصوص دارایی های آزاد شده ایران در خارج از کشور پس از برجام اشاره و تصریح کرد: پرسش مردم از دولت این است که آیا دارایی های ما که آزاد شد 100 میلیارد دلار بود یا 30 میلیارد دلار، مردم هنوز نمی دانند که این دارایی ها به کشور بازگردانده شده یا نه، توقع مردم از مسئولان این است که در این مورد با مردم سخن بگویند تا واقعیت ها آشکار شود.

وی با بیان اینکه ما هنوز به درستی و دقیق نمی دانیم که در برجام چه دستاوردی داشته ایم، خاطرنشان ساخت: پرسش ما از مسئولان این است آیا آنچه در برجام به دست آوردیم با آنچه که از دست دادیم برابری می کند یا نه؟ و مسئولان بایستی به این موضوع به درستی به مردم پاسخ دهند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.