همسر سابق سرکرده ی گروه داعش، درمصاحبه یی تلویزیونی عنوان کرد که قصد دارد همراه دخترش در اروپا زندگی کند.

سخنان جالب همسر سابق سرکرده ی گروه داعش در خصوص زندگی شخصی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از CNN، سجا الدلیمی، همسر سابق ابوبکر بغدادی، در مصاحبه ی تلویزیونی با شبکه ی Expressen TV حضور یافت و حرف های جالبی زد.

وی با بیان اینکه در ابتدا با یک مرد عادی و خانواده دوست ازدواج کرده است گفت: من در سال 2008 با همسر سابق خود ازدواج کردم. وی در زمان ازدواج یک شخص کاملا معمولی بوده است و پس از ازدواج و آغاز زندگی تبدیل به سرکرده ی یکی از خطرناک ترین گروه های تروریستی در جهان شده است. این موضوع برای من نیز معمای بزرگ و حل نشده یی است.

سجا الدلیمی که اکنون 28 سال دارد، ادعا کرده است که پس از مشخص شدن موقعیت همسر سابقش، از وی جدا شده است و اکنون هیچ ارتباطی با تروریسم ندارد.

وی اظهار کرد: تنها سه ماه با بغدادی زندگی کردم و با این حال یکی از مشهورترین همسران وی به حساب می آیم.

همسر سابق ابوبکر بغدادی عنوان کرد: من دوست دارم به همراه دخترم در یکی از کشورهای اروپایی زندگی کنم و دخترم نیز در آنجا تحصیل و زندگی کند. فرزندان من تقصیری ندارند که مادرشان همسر ابوبکر بغدادی بوده است.

سجا الدلیمی، همسر سابق سرکرده ی گروه داعش، در زمان خود یکی از فعالان با نفوذ در میان زنان جهادی بود و همواره از زنان سراسر جهان، برای پیوستن به داعش دعوت می کرد و در سخنان خود ادعا می کرد که زنان پس از پیوستن به داعش زندگی شایسته و شوهران وفاداری داشته باشند.

با این حال سخنان اخیر وی در شبکه ی تلویزیونی و درخواست او برای زندگی در کشورهای اروپایی کمی عجیب به نظر می رسد.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.