۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 363550

داور بین المللی شمشیربازی ایران که به قضاوت در بازی های المپیک ریو دعوت شده است به خاطر بر عهده داشتن هدایت تیم ملی اسلحه سابر در این بازی ها، از قضاوت مسابقات شمشیربازی انصراف خواهد داد.

انصراف یک ایرانی از المپیک ریو!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی اسلحه سابر هفته پیش از حضور در مسابقات جایزه بزرگ جهانی کره جنوبی توسط مجتبی عابدینی و علی پاکدامن و برای نخستین بار از رنکیگ جهانی صاحب سهمیه المپیک شد. این موفقیت با هدایت پیمان فخری برای شمشیربازی ایران به دست آمد و این در حالی است وی که از داوران بین المللی این رشته هم به حساب می آید،‌خیلی وقت پیش از این وی به قضاوت در المپیک دعوت شده بود.

اما حالا از میان هدایت تیم دو نفره اسلحه سابر در  بازی های المپیک یا قضاوت در این بازی ها کدام در اولویت خواهد بود؟

فضل الله باقرزاده،‌رئیس فدراسیون شمشیربازی در این خصوص گفت: پیش از این و قبل از مسجل شدن دو سهمیه ایران چنین تقاضایی را به پیمان فخری داده بودم. به وی گفته بودم اگر در اسلحه سابر تنها یک سهمیه گرفتیم که مشکلی برای قضاوت نیست اما خواهشم از وی این بود که اگر دو سهمیه ایران قطعی است از قضاوت انصراف دهد تا تمام وقت بتواند در کنار دو بازیکن المپیکی باشد. 

رئیس فدراسیون شمشیربازی تصریح کرد: حالا دو سهمیه ایران برای بازی های المپیک قطعی شده است و فکر می کنم پیمان فخری به این پیشنهاد و به نوعی درخواست توجه کرده و انصرافش را اعلام کند. 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.