۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 363552

یکی از اولویت های کمپانی اپل برای تولید آیفون ۷ آینده، کاهش ضخامت بدنه ی این گوشی هوشمند می باشد.

آیفون ۷ اپل، با ظاهر ظریف تر و باتری قوی تر

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از ETNews، هر چند که آخرین مدل آیفون یعنی آیفون 6S دارای ضخامتی کمی که کاربران انتظار داشتند نبود و ضخامت بدنه ی آن به همراه قاب محافظ اصلی اش، 7.1 میلی متر می شد، اما ظاهرا یکی از اولویت های کمپانی اپل برای آیفون 7 آینده، کاهش ضخامت بدنه ی این گوشی هوشمند می باشد.

پیش از این، مشکل اصلی اپل این بود که گمان می کرد با کاهش ضخامت بدنه ی گوشی هوشمند، ممکن است ظرفیت باتری نیز به صورت ناخودآگاه کاهش یابد، اما براساس اعلام منابع غیررسمی، در تولید آیفون 7، علاوه بر اینکه ضخامت بدنه ی گوشی کاهش می یابد، ظرفیت باتری افزایش خواهد یافت و کاربران شاهد یک گوشی هوشمند نازک با باتری بسیار قوی خواهند بود.

این کمپانی با استفاده از فناوری های جدید و ترکیب اجزا، ضخامت بدنه را کاهش داده و در عین حال موفق به افزایش ظرفیت باتری شده است.

از نگرانی های دیگر کاربران اپل، قاب گوشی هوشمند آیفون است. کاربران از اینکه ضخامت گوشی کاهش یابد، اما قاب های گوشی هوشمند باعث افزایش دوباره ی ضخامت گوشی ها می شوند، ابراز ناراحتی کرده بودند. بنابراین اپل در سری 6S آیفون، با تغییر کیفیت قاب، این مشکل را برطرف کرد.

البته کمپانی اپل هنوز در حال کار بر روی آلیاژ های مختلف برای تولید بنه ی گوشی می باشد و اصرار دارد که محصول جدید خود را بسیار نازک تر از نمونه های پیشین ارائه کند.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.