۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 363648

قدس آنلاین – جغتای : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای از قطع چندین درخت مثمر و غیر مثمر توسط افراد ناشناس دریکی از روستاهای این شهرستان خبر داد .

دستگیری عوامل قطع درختان مثمر در جغتای

 

مهندس ابراهیم رودسرابی در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در جغتای با بیان اینکه طی تماس مردمی با اداره جهاد کشاورزی مبنی بر قطع چند درخت مثمر و غیر مثمر در محل روستای " ابوچناری " توسط عده ای ناشناس بلافاطه اکیپی از کارشناسان باغبانی و امور اراضی این مدیریت به محل اعزام و مشاهده نمودند این افرا در حال بارگیری در ختان بریده شده به داخل خودرو کامیون می باشند .

وی ادامه داد : مسئول این اکیپ بلافاصله با جلوگیری از ادامه بارزدن درختان طی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ( 110) جغتای و طرح موضوع ، پلیس انتظامی این شهرستان در کمترین زمان ممکن درمحل حاضر و با هماهنگی به عمل آمده با دادستانی این شهر ضمن موتوقف نمودن خودرو و نیز بازداشت متخلفین ،خودرو مذکور به پارکیگ هدایت و افراد تحت بازجویی فنی توسط نیروهای انتظامی قرار گرفتند .

رودسرابی اظهار داشت : در این کامیون بالغ بر 10 تن چوب از نوع توت و سپیدار با گیری شده بود که راننده قصد حمل به استان گلستان را داشته است .

وی تصریح کرد : تحقیقات و بازجویی از متهم در حال پیگیری می باشد . /  انتهای پیام    

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.