۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: 363761

مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان تهران با اشاره به ورود ۴۱۴ دستگاه ناوگان اتوبوس به بخش حمل و نقل جاده‌ای، گفت: متوسط عمر ناوگان در بخش اتوبوس هشت سال و در بخش مینی بوس ۱۳.۸ سال است.

ورود۴۱۴ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا شهرکی ثانوی در خصوص آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان تهران، گفت: در سال ۹۴ با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط بخش غیر دولتی، در بخش سواری های کرایه برون شهری تغییرات بسیار خوبی محقق شد.

وی با اشاره به ورود تعداد ۱۰۳ دستگاه تویوتا راوفور به ناوگان حمل و نقل، افزود: تعداد ۴۰۰ دستگاه سمند و پژو، تعداد ۱۸۰ دستگاه تویوتا کمری، تعداد ۵۰ دستگاه جیلی، تعداد ۵ دستگاه انترا، تعداد ۳۰ دستگاه رنوفلوینس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

مدیر کل حمل ونقل پایانه های استان تهران به ورود تعداد ۳۸۴ دستگاه اسکانیا و تعداد ۳۰ دستگاه مان در بخش اتوبوس اشاره کرد و اظهار داشت: ناوگان تحت مالکیت سرمایه گذاران مقیم استان تهران بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه صدور کارت هوشمند ناوگان در بخش اتوبوسی با متوسط عمر ۸ سال و در بخش مینی بوسی ۱۳.۸ سال و سواری ۷.۲ سال است که در مقایسه با متوسط عمر ناوگان فعال در سطح کشور شرایط مناسبتری دارد.

شهرکی ثانوی با بیان اینکه هدف تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات رضایتمندی مسافران است، گفت: بنابراین رضایت مسافران از سفر با ناوگان عمومی جاده ای معیار برای ارزیابی برنامه های اجرایی است و به هر میزان که این رضایتمندی بیشتر باشد مشخص می شود برنامه های اجرا شده متناسب با مطلوبیت های مسافرین بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاثیر گذاری بخش حمل و نقل عمومی جاده ای به دلیل مدت زمان استفاده از این خدمات برای سفرها بالا است، اظهار داشت: بر تمامی اجزا و مولفه های ارائه خدمات از عرضه بلیت، پاسخگویی متصدیان حمل و نقل، برخورد راننده و مهماندار، ایمنی ناوگان، خدمات ارائه شده در مجتمع ها ی خدماتی رفاهی، پذیرایی حین سفر در ناوگان عمومی جاده ای باید به شکل مناسب برنامه ریزی و نظارت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.