مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: اگر دشمن به برخی خواسته‌های ما در جریان مذاکرات هسته‌ای تمکین کرده است، به دلیل قدرت دفاعی، موشکی و توان سپاه پاسداران است.

علت تمکین دشمنان به خواسته‌های ایران در مذاکرات هسته‌ای "قدرت دفاعی و موشکی سپاه" بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم ترحیم والدیه سردار حسین اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به دوقطبی سازی دشمن بین سپاه و دولت اظهار داشت: سپاه بنا ندارد در دایره عملیات روانی دشمن قرار گیرد، چرا که دشمن مشغول ایجاد دوقطبی‌سازی‌هایی نظیر دولت - سپاه است.

وی در ادامه این مسئله را مربوط به دولت جدید ندانست و گفت: اگر نگاهی به دولت قبل بیندازید، خواهید دید که دشمن در دولت دهم نیز تلاش کرد که سپاه را در مقابل دولت قرار دهد، هرچند برخی بی‌تدبیری‌ها در دولت گذشته بستر مناسب را برای دشمنان فراهم کرد.

مسئول روابط‌ عمومی سپاه گفت: دولت و مردم ما نیرویی صادق‌تر، پای‌ کارتر و با ثبات‌تر از سپاه برای حل مشکلات کشور پیدا نمی‌کنند و سپاه بدون توجه به نامهربانی‌ها، هواره سعی دارد اقتدار ملت ایران را تضمین کند.

سردار شریف در ادامه سخنان خود به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: اگر دشمن به برخی خواسته‌های ما در جریان مذاکرات هسته‌ای تمکین کرده است، به دلیل قدرت دفاعی، موشکی و توان سپاه پاسداران است.

وی افزود: همه مردم ما از آنجایی که به امنیت علاقه دارند، حتما حافظان امنیت را نیز حمایت می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه در پایان تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند در همه موضوعات موجود در کشور دوقطبی‌سازی‌هایی را ایجاد کند، به عنوان مثال سعی می‌کند دو قطبی موافقان و مخالفان هسته‌ای را به وجود بیاورد که در این میان توجه مسئولان بسیار حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.