۷۸۸ هزار و ۹۰۷ مسافر از بیست و پنجم اسفند گذشته تا چهاردهم فروردین ماه در پایانه های مرزی زمینی ایران تردد کردند که از ۳۹۳ هزار و ۷۰۹ مسافر ورودی به کشور، ۲۶۸ هزار و ۷۰۰ نفر ایرانی و ۱۲۵ هزار و ۹ نفر شهروند خارجی بودند.

بیش از ۷۸۸ هزار مسافر در پایانه های مرزی ایران تردد کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این خبر افزود: در همین بازه زمانی 395 هزار و 198 مسافر از مرزهای جاده ای کشور خارج شدند که سهم مسافران ایرانی 258 هزار و 390 نفر و سهم مسافران خارجی 136 هزار و 808 نفر بود.
«محمدجواد عطرچیان» گفت: دیروز (شنبه) در مجموع 28 هزار و 716 مسافر از طریق مرزهای زمینی کشور وارد یا خارج شدند که در بخش ورودی 9 هزار و 497 مسافر ایرانی و هشت هزار و 33 مسافر خارجی بودند.
عطرچیان اضافه کرد: در این روز 11 هزار و 186 مسافر ایرانی و خارجی از کشور رفتند که سهم مسافران ایرانی خارج شده از مرزهای کشور چهار هزار و 41 مسافر و سهم مسافران خارجی هفت هزار و 145 مسافر بود.
به گزارش ایرنا، طرح جابجایی مسافران نوروزی از بیست و پنجم اسفندماه 1394 آغاز شد و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه داشت.
متولیان بخش حمل ونقل پیش بینی کرده اند در تعطیلات نوروز 1395، بیش از دو میلیون نفر با قطار، سه میلیون نفر با هواپیما، 6 میلیون نفر با شناورهای دریایی و 10 میلیون نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای در کشور جابجا شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.