رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بازگشت آرامش به جاده‌ها خبر داد و گفت:‌ به علت کولاک و یخ‌زدگی در برخی محورهای اردبیل، تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

بازگشت آرامش به جاده‌ها/ تردد با زنجیر چرخ در اردبیل/ بارش باران و مه‌گرفتگی در محورهای شمالی

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌در حال حاضر دور بازگشت سفرهای نوروزی به پایان رسیده و بر همین اساس ترافیک اوج ساعات کاری را در محورها شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج ـ‌ قزوین، محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و همچنین باند جنوبی آزادراه تهران ـ‌ کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

این مقام ارشد راهور ناجا اعلام کرد:‌ در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش برف جریان دارد.

وی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های گیلان،‌گلستان و مازندران اشاره و بیان داشت:‌در گردنه کوهین در محور قزوین ـ‌ رشت و همچنین محدوده هزارچم در محور کرج ـ‌ چالوس مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی، محورهای اردبیل ـ‌ سراب و اسالم ـ‌ خلخال در استان اردبیل را دارای کولاک و یخ‌زدگی عنوان و تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد:‌سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.