۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
کد خبر: 364615

سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان از دیدار فردای اعضای این کمیته با رئیس مجلس خبر داد.

رایزنی اصولگرایان با لاریجانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیته هفت نفره موقت سیاستگذاری اصولگرایان در مجلس دهم، با اشاره به نشست امروز این کمیته اظهار داشت: جلسه کمیته موقت هفت نفره اصولگرایان امروز تشکیل شد و سه موضوع در آن تصمیم‌گیری شد.

وی ادامه داد: موضوع اول نشست کمیته با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس بود که هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و فردا ساعت 10 صبح این نشست برگزار می‌شود.

این نماینده مجلس همچنین گفت: در این کمیته بر این موضوع تاکید شد که قطعا دو فراکسیون در مجلس دهم خواهیم داشت و به شدت به دنبال این هستیم که در مجلس دهم دو فراکسیون وجود داشته باشد که فراکسیون‌ها شامل فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون غیراصولگرایان باشد لذا تاکید ما بر این است که حتما یک فراکسیون اصولگرایان وجود داشته باشد.

نقوی حسینی افزود: این کمیته تاکید کرد برای موفقیت در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، در حوزه‌های انتخابیه باقی‌مانده هماهنگی خوبی بین اصولگرایان مجلس و شورای هماهنگی ائتلاف اصولگرایان وجود داشته باشد تا بتوانیم برای مرحله دوم کرسی‌های باقیمانده را به اصولگرایان اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: برآورد ما این است که مجلس آینده، مجلس اصولگرا خواهد بود و اصولگرایان اکثریت قاطع مجلس دهم را خواهند داشت و قطعا می‌توانند تاثیر زیادی بر روند آینده کشور در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان در پاسخ به این سوال که محور دیدار صبح فردای کمیته اصولگرایان با رئیس مجلس چه خواهد بود، گفت: ما آقای لاریجانی را در مدار اصولگرایی می‌دانیم و معتقدیم که ایشان هم در فراکسیون اصولگرایان قطعا حضور خواهد داشت بنابراین یکی از موضوعات نشست فردا همین خواهد بود که همه با هم همپوشانی داشته باشیم و همه نیروهای اصولگرا کمک کنند تا یک فراکسیون اصولگرایان اکثریتی قاطع مجلس در مجلس دهم تشکیل شود.

نقوی در پایان اظهار داشت: در خصوص بقیه مسائل مجلس نیز همان فراکسیون تصمیم خواهد گرفت و این فراکسیون موضوعات دیگری از جمله انتخاب رئیس و هیئت رئیسه با نظر اعضای فراکسیون انجام خواهد شد اما موضوع اصلی ما این است که یک فراکسیون قاطع اصولگرایان در مجلس دهم تشکیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.