رسانه‌های وابسته به ارمنستان خبر می‌دهند که تنش‌ها در قره‌باغ همچنان ادامه دارد و در برخی مناطق درگیری‌های شدیدی بین طرفین در جریان است.

آخرین اخبار قره‌باغ از زبان رسانه‌های ارمنستانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، خبرها حاکی از آن است که علی رغم اعلام آتش‌بس یکجانبه توسط جمهوری آذربایجان، درگیری‌ها در ناگورنو قره‌باغ ادامه دارد.

«آرتساخ پرس» رسانه وابسته به ارمنستان گزارش داد که در ادامه درگیری‌ها در قره‌باغ نیروی دفاعی این منطقه بالگرد جمهوری آذربایجانی را هدف قرار داد. پیشتر خبرگزاری اسپوتنیک از انهدام سه بالگرد ارتش جمهوری آذربایجان در قره‌‌باغ خبر داده بود.

از سوی دیگر برخی رسانه‌ها از ادامه منازعه بین دو طرف‌های درگیر در قره‌باغ خبر دادند. گفته می‌شود در منطقه مرزی همچنان درگیری‌های شدیدی ادامه دارد.

رسانه‌های ارمنستانی همچنین خبر دادند یک پایگاه نظامی در منطقه «تالیش» که ارتش جمهوری آذربایجان آن را در کنترل خود گرفته بود، توسط ارتش جمهوری خودخوانده «ناگورنو قره‌باغ» بازپس گرفته شد.

این رسانه‌ها از یک سو از تلفات نیروهای آذربایجانی در درگیری‌های اخیر و از سوی دیگر از کشته و زخمی شدن غیرنظامیان طی حملات نظامیان آذربایجانی خبر می‌دهند؛ خبری که رسانه‌های باکو آن را تایید نمی‌کنند.

پیشتر در خبرها آمده بود که مقامات جمهوری آذربایجان مرگ سه تن دیگر از نیروهای خود در درگیری‌های قره‌باغ را اعلام کردند که به این ترتیب تاکنون 15 نفر از نیروهای این کشور کشته شدند.

از سوی دیگر، رئیس دومای روسیه با ابراز نگرانی از تحولات جاری اعلام کرد که مذاکره و سازش برای صلح در قره‌باغ ضروری است.

همچنین خبرها حاکی از آن است که ارتش سایبری ارمنستان، پایگاه اینترنتی سفارت جمهوری آذربایجان در روسیه را هک کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انار IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    9 12
    ارمنستان متجاوز است هرجا ارمنی باشد باید مال ارمنستان است مثل اسراییل عمل می کندباید قره باغ را پس گرفت اگر ارمنی ها ارمنستان را دوست دارند به ارمنستان بروندقره باغ مال اذربایجان است
  • فردین IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    2 6
    به عنوان یک کرد از ارمنستان دفاع خواهم کرد