مفتی سوریه تاکید کرد هنگامی که ترسیدند (دشمنان) که شامل خواستگاهی برای بازگشت به قدس باشد تصمیم گرفتند که به آن حمله کنند.

هنگامی که ترسیدند سوریه راه بازگشت به قدس باشد به آن حمله کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،شیخ أحمد بدر الدین حسون مفتی سوریه در گفت وگو با شبکه المیادین تاکید کرد هنگامی که ترسیدند که شامل خواستگاهی برای بازگشت به قدس باشد تصمیم گرفتند که به آن حمله کنند.

شیح حسون با تاکید بر اینکه سوریه هیچ گاه تقسیم نخواهد شد، گفت: کسانی که در هتل‌ها نشسته‌اند و دستورات خود را از کشورهای خارجی می‌گیرند، آزاده نیستند؛ و من اطلاع دارم که برخی از معارضان آروزی بازگشت یه سوریه را دارند. ما درها را به روی معارضان باز کردیم و بشار اسد هیچ گاه در را به روی معارضان نبسته است.

حسون در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما به خاطر فلسطین کسانی را در آغوش گرفتیم که از پشت به ما خنجر زدند.

مفتی سوریه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اروپا در شعله ور کردند جنگ در سوریه گفت: من به اروپا در مورد تندروی‌هایی که به اسم دمکراسی از آن حمایت می‌کرد هشدار داده بودم و گفتم اگر سوریه و لبنان را بمباران کنید آتش در خانه خود شما شعله ور خواهد شد.

حسون  همچنین با اشاره به اینکه در سوریه جنگ مذهبی وجود ندارد، گفت: هیچ گاه در سوریه استخدام بر اساس مذهب یا طایفه نبوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.