شیرین یزدان‌بخش گفت:‌ به یکباره دچار ۳ بیماری همزمان شدم که به لحاظ جسمی مرا ناراحت کرده بود اما پزشکان در تلاش هستند که تا پایان هفته جاری ترخیصم کنند.

خاله شیرین از بیمارستان مرخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، شیرین یزدان‌بخش که فیلم سینمایی «ابد و یک روز» را به روی پرده سینماها دارد و برای بازی در این فیلم نیز کاندید دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شده بود، این روزها به علت بیماری در بیمارستان بستری شده است.

وی در ارتباط با آخرین نظری که پزشکان درباره شرایط جسمی‌اش داده‌اند،‌گفت: در حال حاضر بنده را از CCU به بخش منتقل کرده‌اند و  از آنجایی که داروها و آنتی‌بیوتیک‌هایی که مصرف می‌کنم به صورت سرم نیز باید باشد، فعلاً باید در بیمارستان بستری باشم اما پزشکان احتمال دادند که در صورت روند بهبودی تا پایان هفته جاری بنده را مرخص کنند.

یزدان‌بخش در ارتباط با اینکه بر اثر چه مشکلی در بیمارستان بستری شده است، اظهار کرد: متأسفانه به یکباره دچار 3 بیماری همزمان شدم،‌ ابتدا عفونت معده شدید پیدا کردم و سپس تیروئیدم به صورت حادی دچار مشکل شد و برونشیت ریوی نیز بسیار برایم آزاردهنده شده بود.

وی در ادامه افزود:‌بیش از این سابقه برونشیت مزمن را داشتم و گاهی از اسپری و ماسک استفاده می‌کردم اما به هیچ عنوان دو بیماری دیگر را نداشته‌ام یا حداقل شخصاً اطلاعی از آنها پیدا نکردم. جالب است اینکه به محض مراجعه به دکتر پزشکان مرا به CCU بردند و بستری کردند پزشک معالجم سه حدس برای مشکلی که برایم پیش آمده بود زد که بعد از آزمایش هر سه آن بیماری اثبات شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.